Veelgestelde vragen

Heeft u vragen maar staat uw vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact met ons op.

Inschrijven

Bezoek deze website en klik op de registratie button. U komt dan direct in de online inschrijfmodule. Doorloop de verschillende stappen en u ontvangt een automatische bevestiging van inschrijving. Deze bevat eveneens een betaalbewijs.

U kunt een verzoek tot het aanmelden van een groep sturen aan registrations@congresscare.com. Bij groepsregistratie ontvangt u 1 verzamelfactuur.
ACTIE: Korting van 10% op inschrijfgeld voor een groep vanaf 5 personen indien vóór 12 februari 2024 ingeschreven

Online aanmelden kan tot een dag voorafgaand aan het congres.

Wijzigen / annuleren

U kunt een wijziging in uw registratie aanvragen via registrations@congresscare.com. U kunt uw registratie zelf niet online wijzigen.

U kunt uw registratie alleen schriftelijk annuleren door een email te sturen aan registrations@congresscare.com. U ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. De annuleringsvoorwaarden kunt u vinden op deze website.

Betalen

U kunt in de online registratie module uitsluitend betalen door middel van iDeal of creditcard betaling.

Als u per bank wilt betalen, kunt u hiervoor een verzoek sturen naar het congressecretariaat via registrations@congresscare.com.

Accreditatie / certificaat

Op deze website kunt u terug vinden voor welke verenigingen accreditatie is aangevraagd, en welke punten reeds zijn toegekend.

Het congressecretariaat zal na afloop van het congres binnen twee weken de accreditatiepunten toekennen in uw persoonlijk dossier, wanneer de vereniging in GAIA is opgenomen.

U ontvangt per email binnen twee weken na afloop van het congres een certificaat van deelname.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact met ons op.